Dag 6 - Berätta lite om ditt liv.

hmm jag heter hillevi josefsson och är 14 år (: jag bor i en liten by med mamma , pappa och mina 6 syskon jag har en väldigt stor släkt har mer än 30 kusiner på mamma sida och säkert lika många på pappas sida !
min pojkvän heter Emil Ingvarsson Strelin och han är världens bästa person gör mig sjukt glad !
min familj brukar åka utomlands varje år nästan o jag älskart vi gör det mest för min syster har en sjukdom och måste ha värme ! 
Jag älskar o vara med mina vänner och ta kort osånt !
Min allra bästa vän är Veronica Bohlin hon gör mig så sjukt glad ställer alltid upp !
hmm vad ska man mer säga okej jag är rätt bortskämd (a) , jag älskar mina föräldrar så otroligt mke dom gör allt för att vi barn ska ha det braa vissa fattar inte hur dom orkar när dom har så många barn .. 
Aja tror det var allt , ni får la fråga om ni vill veta ngt :) !

Kommentarer
Postat av: Virre

aw, älskar dig bästavän! :*

2011-09-11 @ 15:42:04
Postat av: Virre

aw, älskar dig bästavän! :*

2011-09-11 @ 15:42:47
Postat av: Virre

oj, skickade visst två gånger, HAHA

2011-09-11 @ 15:43:14

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0