STUDIEDAG !

bara för att vi har studiedag idag och det är så jäkla gött :) 
ska till tandläkaren snart min tandställning cpar , tråden är typ för lång på ena sidan så har blåsor och skit kan inte sova o massa så nu måste dom göra något åt det ! 
annars idag blire la bara och chilla idag trorja fixa en ny header , vet inte riktigt vad jag vill ha för färger oså så säg gärna till vad ni tycker jag ska ha för färger ? :)
behöver bara gå tre dagar i skolan denna vecka gött fast ändå inte , på fredag ska jag in till doktorn har något fel i mina händer som är jätte obehagligt har knölar på fingrarna och jag kan inte skriva förns jag får kramp i händerna jobbigt som fan är det .. så ska se vad det är för behöver ha hjälp med det .. 
vad ska man skriva mer , jo haha asså veckans blogg går ju inte så bra har jag märkt :/ HALLÅ kom igen nu och skriv att ni vill vara med jag tycker det är jätte kul och kolla andras bloggar osånt det är oxå därför jag har blogg för jag ska kunna lära känna andra oså :) 


Kommentarer
Postat av: sandija-döv-fotografier

sv. aww tack ;D jag blir glad när du sagt det <3

2011-10-03 @ 14:47:04
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

tack! :)



det är jättbra med mig :D hur mår du?

2011-10-03 @ 16:46:58
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: Madde

fin blogg :)

2011-10-03 @ 16:54:09
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0