sorrry !

Inte hunnit blogga idag har ju först varit i skolan till halv 4 seriöst var livrädd när jag cyklade hem hade femie på pakethållaren oså kommer det en buss jävel som kör 1 cm ifrån oss knappt det fyfan asså jag kände bussen mot min arm och jag trodde vi skulle dö :o
iallafall när jag kom hem hjälpte jag mamma med maten sen vare bara o klä om så åkte jag och tränade blev gympa och core skiit gött vare! Alma och Femie var också men på coren. När jag kom hem därifrån så åkte pappa,jag och elaine fram till ica och handlade lite blev lite godis mumms HAhahaha Elaine fes där inne fyfan så jävla vidrig du stank så ini helvete :s
var tvungen och säga det :) 
nu sitter jag här och ska plugga på no provet vi har imorgon ouuh känns som det kommer gå bra men ändå inte JAG VIIILL INTEEE !!!!!!!! 2 veckor kvar till höst lov och jag gillart ! 
boggar nog mer innan jag går och lägger mig för ska duscha nu sen chilla lite vid tvn med mor & far ! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0