söndag

Inte hunnit blogga idag vaknade klockan 12 typ då låg jag och baby och myste i sängen sedan gick vi och åt frukost sen fick vi skynda oss för vi skulle på kalas klockan 2 hemma hos honom trevligt vare fikade där och kollade på film med Olle , Kalle , Albin , Adam sen stack vi hem till mig igen och körde fyrhjuling riktigt kul äre :) 
sen drog emil hem och jag saknar hnm redan :( lagade mat med pappa när han hade stuckit sen kom mamma hem och nu har vi precis ätit och ska kolla på tv och duscha och lite nu :)
Bloggar mer senare om jag hinner , skulle lånat emils mobil och bloggat på den idag men det cpade sönder .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0