rubrik saknas

var ju i mjölby igår först köpte emil lite kläder osånt sket snygga faktiskt :) 
jag hade namnsdag igår förresten :D 
haha efter det åkte vi till några gamlingar och typ åt mat och pratade lite oså sen åkte vi till godis huset mummsigt köpte förstårs godis :) när vi kom hem sov emil och jag i någon timme eller något var ju så jävla trötta, sen umgicks vi lite med mamma och pappa och åt choklad pudding oså :) 
kommer lite bilder sen (: 

tog lite bilder i fredags också lägger upp dom sen :) 

och jag blir så glad när folk vill att jag ska ha en frågestund men om jag ska ha det vill jag ha många många knasiga frågor :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0