onsdag

onsdaag och jag gillar faktiskt vafan helg snart sen äre ju helg sen går man bara en vecka t och LOV ! :D
Engelska provet gick sådär eller hoppas det gick bra iaf bara jag blir godkänd, fick reda på No provet och jag är så jävla arg var skit nära på att få A åååååh bara 1 ynkligt poäng på ljus och ljud ååh :( så nu är jag en arg och tjurig tjej, mamma säger att jag lägger för stora krav på mig själv ;o men det tycker jag verkligen inte. 
Gjorde lasagne på hemkunskapen idag riktigt gött vare för att vara jag och Emil tihi, hahaha och några killar i klassen hade satt på lampan istället för ugnen så dom fick ingen mat HAHA så jävla klantiga :p 
Ska träna snart med Alma riktigt gött ska det bli blir step idag. 
bloggar mera när jag kommer hem lägger även upp lite bilder då känner att det är dags och visar bild på outfiten for today myyys dag ju ;) 

Bild på Lasagnen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0