LÖRDAG !

igår (lördag) firade jag och min underbara pojkvän våran 1 års dag !
är så sjukt lycklig över min underbara pojkvän ! 
Iallafall mamma och pappa skjutsade oss till linköping först köpte jag 2 par skor , sen åkte vi ner till stan där dom släpte av oss , vi gick på stan en stund och hanlade lite fick Bh och Trosor av Emil och han fick 2 t-shirtar av mig :) 
och så köpte jag Jeans och en tröja själv :) och han köpte ett skal till sin iphone :) 
förresten jag ska se om jag kan ladda ner blogg.se appen på hans iphone så jag kan blogga på den när vi är ute oså , har ju inte fått en iphone än så får låna hans så länge hoppas jag ;) 
iallafall efter vi hade shoppat lite gick vi till en resturang och åt mat , efter det gick vi och köpte godis på hemmakväll och sedan in till bion där vi skulle se Smurfarna i 3D den var rätt bra men inte så bra 3D .. men det var värt pengarna! Efter bion gick vi till tåget åkte ifrån linköping till mjölby eftersom det inte går några tåg direkt till ödeshög eftersom ödeshög är en fattig liten håla ! 
I mjölby hämtade örjan oss så vi slapp vänta på bussen i över en timme .. HAHA de var några vid stationen som var skit fulla och typ stallde sig och pissade framför oss jag trodde jag skulle spy , och så sa någon typ bah : är det två killar som sitter där och kysser varandra eller ? HAHAHAHA
när vi kom hem var elaines kille och hans bror hemma hos oss och även min moster och hennes familj , vi pratade lite med dom ett tag sen kollade vi på film med Andreas (elaines kille) elaine och emil (andreas bror) Emil och jag somande och Emil(andreas bror) haha lite krångligt att båda heter emil men det får nu stå ut med försöker förklara så gått jag kan :P 

BILD PÅ VAD ÄLSKLING FICK AV MIG !


Jeans och t-shirt som jag köpte själv och bh som jag fick av baby fick 
ju även trosor av honom men dom har jag på mig ;) 
köpte ju skor oxå men orkar inte ta kort på dom ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0