HEMMA

hemma nu efter en lång dag i motala kan berätta lite kort vad vi gjort .. 
Först åt mamma jag och gunnar på donken det var mumma sen gick vi till doktorn där sa han att jag kanske är reumatiker :( känns ju inte så gött så nu äter jag medicin som man typ blir fet av inte kul det heller .. efter det gick vi till Godis affären där köpte vi massa massa godis sedaan gick vi till ett annat sjukhus där fick jag röntga mig HAHAHA och där sa en gubbe finns det ingen medicin för huvud hjärnan haha dagens garv !
efter det gick vi till ica maxi och handlade sen tog vi en fika där haha riktiga fetton :P 
sen hämtade min farbror oss så vi fick åka upp till pappas jobb och kolla på han där sen åkte vi hem med pappa .. 
ah det var typ dagen, förresten ska få hjälp i skolan med dator oskit oxå. 
Hoppas emil kommer till mig snart saknar honom nu faktiskt .. 
ikväll blir det nog bya med emil trorja behöver gå ut lite känner jag efter en sjuklig vecka :) 
bloggar mer senare ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0