GIVE ME EVERYTHING.

Kom hem för ett tag sen skolan kändes seg som fan, idrott sista lektionen och det var tungt idag börjar nog bli sjuk igen känner hängig och fryser och svettas på samma gång och har så jävla ont i huvudet inget positivt om man säger så .. får hoppas det inte är något blir ingen träning för mig idag kanske inte på hela veckan vill inte bli sjukare och får verkligen inte missa sthlm med konfan! 
aja utvecklingsamtal idag också lät väldigt positivt om jag ska vara ärlig bara att jag hade massa saker att klaga på ;) men det fick fan lärarna ta, mamma ska ju på möte med rektorn på torsdag hoppas han säger att jag får dator då !, efter utvecklingsamtalet gick vi till tandläkaren med gerda hon hade fin fina tänder eftersom jag borstade dom ;), sen efter det gick vi till ica där köpte jag risifruttttiii MUMMS jag älskar det och det är perfekt att äta när man känner sig dålig! Ska nog ner och hjälpa mamma med maten snart sen får jag hoppas victor kommer och hjälper mig med photoshop riktigt snäll kusin jag har som ställer upp i alla lägen ! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0