fullt upp

gick till tandläkaren vid kvart över 3 typ där jag träffade mamma och syskon sen efter det gick vi och handlade kom hem vid 5 ungefär och då vare bara att ta på sig tränings kläder osen cykla till gymmet , tränade i 2 och en halv timme gött vare , blev gympa , core och yoga ! :) 
när jag kom hem därifrån var älskling här ÄNTLIGEN ! han och jag ska kolla på film nu mys , sen blire la och sova så jag orkar upp imorgon,fredag imorgon ju wohooow , ska äta på kina med mamma och syster nicee , sen ta hand om små barn för pappa ska köra mamma till ladys night avis på henne kan man ju säga ! 
när pappa skjutsat dom ska jag och baby ut på byn uhus säljer ju glassar för 10 kronor lätt att man ska gå dit och käka lite ;), på lördag blire åka in till linköping och shoppa lite trorja. Skriver detta ifall jag inte får någon tid över att blogga i helgen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0