fredag

min dag har varit jävligt lång, först var vi på en gård skit kul eller inte fyfan när vi kom hem slutade jag då fixade jag mig sen iväg på begravning den var så sjukt fin med usch vad jag grät kommer aldrig glömma dig och allt du gjort för oss svea, det var så jobbigt att se ''åberg'' min farfar egentligen är han inte min farfar men jag tar hnm som det eftersom jag inte har någon han ställer alltid upp på oss iaf det var jobbigt att se hnm ledsen svea är alltså hans mamma ah det var skit fint oså, när vi kom hem därifrån fixade jag tårta blev nöjd ! :)
sen äta och fira syskonen och lite sen drog jag och emil till Egron och där var Hugo Anton och Markus trevligt trevligt , snart ska jag krypa ner i sängen och kolla film med emil men laddar upp lite bilder innnan ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0