30 dagar

Dag 01 - Presentation av mig själv

Dag 02 - En bild på det senaste jag köpte

Dag 03 – Något jag vill ha

Dag 04 – Den här veckan

Dag 05 – Favoritböcker

Dag 06 – En bild på mitt husdjur

Dag 07 – Min kärlek

Dag 08 – Filmer jag gillar

Dag 09 – I min handväska

Dag 10 – Fem internetsidor jag ofta besöker

Dag 11 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 12 – Det här får mig att må bättre

Dag 13 – Det här får mig att gråta

Dag 14 – Något jag gillar

Dag 15 – Något jag hatar

Dag 16 – Fem tidningar jag läser

Dag 17 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör

Dag 18 – Fem bilder från mitt hem

Dag 19 – En favoritplats

Dag 20 – Mina rädslor

Dag 21 – Fem av mina favoritlåtar

Dag 22 – Fem av mina favorit nagellack

Dag 23 – Det här saknar jag

Dag 24 – Mat jag gillar och mat jag hatar

Dag 25 – En bild av något som gör mig glad

Dag 26 – Fem av mina parfymer

Dag 27 – I detta ögonblick tänker jag på

Dag 28 – Min favorittid på året

Dag 29 – Om jag vann 1 miljon

Dag 30 -  Vad har jag lärt mig den senaste månaden?

Bara för att jag har bloggtorka haha ni tycker säkert det är jobbigt men jag tycker faktiskt det är kul och ni får ju reda på mer om mig :) gör det ni också om ni vill (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0