tisdaaag !

dageen i skolan har fan gått fort, lärare kom 20 min försent t tekniken wohooow :D förresten blev godkändd på teknik proveet mohaa lite bra kanske ??!! :D 
ska iväg o träna snart med fin fina tjejor Alma och Alvaaa götttt som fåå :) 
känner mig på förvånande glaaatt humör idag varför ? ja de är ju en stor fråga aja :p 
ska byta om nu seen cykla ivägg i mörkrett , men fy fasen vad jag längtar t snöön ååh jul städar och massa nu så jävla mysigt med julen har jag kommit på ! 
SNÖN FÅR GÄRNA KOMMAAA NU ! 
ska fan inte vara en grön jul i år för då skjuter jag guud ! haha nejvars där var jag rolig eller ? 
herregud vad jag är töntig .. sorry men det är sån jag är (a)




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja du är en tönt som visar fittan o röven för alla på spanskan!

2011-11-22 @ 16:49:14

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0