sthlm

Jättee dålig uppdatering men har varit i sthlm sen i onsdags och kom hem igår kväll men då hade jag inte tid att blogga men kan berätta lite om resan och lägga upp lite bilder :) 

Söndag: Åkte ifrån ödeshög vid ungefär 12, i bussen kollade vi på ''the ring'' och usch vad läskig den är fast var inte så läskig eftersom vi var så många då kände jag mig trygg ;) vi var 39 st på resan så rätt så många och tror våra ledare eller vad man ska säga var lite trötta på oss sista dagen ah iaf när vi kom till sthlm var jag så sjukt pissnödig att jag inte kunde röra mig så sprang och lämnade packningen osen gick på toa direkt när vi hade lämnat packningen hoppa vi på bussen igen och åkte långt som fan till en kina resturang skita gött vare och jag älskar kian mat så det sattt fiint när man var hungrig också :) efter kinan gick vi till en kyrka sjukt varmt och sjukt tråkigt vare att sitta där och glo tråkigt och jobbigt när man var trött och allt sen åkte vi tillbaka till hemmet där vi packade upp och fixade med ''sängerna'' hade med mig en madrass som jag sov på inte värsta sköna med deen döög :) vi gick till hemköp och köpte godis så vi skulle klara oss över natten ;) sen på med one piece och lägga sig och käka godis nice nice, vid halv 12 skulle vi sova men blev inte så mke sova då folk sprang omkring och kastade godis och härjade galet så somnade nog rung 1 någon gång.

Måndag: vaknade vid 9 någon gång tror jag, gick och fixade oss och åt frullle sen hade vi typ lektion eller något då sjöng vi och töntade oss haha men na det var inte kul vi var tvugna att sjunga fint annars fick ni inte fri tid så var bara att sätta igång och sjunga sen vid typ 12 fick vi fri tid då gick jag och Amanda ut på stan och shoppade galet jag köpte en tröja typ och ett linne , en ring och örhängen till mig själv och en tröja till mamma och en t-shirt till bror :) kommer bilder påt, när vi skulle gå tillbaka gick jag och amanda vilse såklart HAHA smarta tjejer det där vi fick fråga tre gånger efter vägen dit oså frågade amanda en bah '' vart ligger östermalm'' och hon svarade bah '' du är på östermalm'' hahahahahhaah blonda tjejer eller vadå?
tog ett tag innan vi hittade tillbaka sen när vi kom tillbaka visade vi varandra vad vi köpt osv sen kom jag och moa på att vi behövde ha något att dricka så vi stack när till hemköp och köpte dricka sen blev det att springa tillbaka eftersom vi skulle gå och käka pizza vi gick till en italensk pizzeria och riktigt gött vare kan jag ju säga mummmaaa efter det gick vi tillbaka och då fick vi ställa frågor till våra ledare typ och dom skulle svara ah det var lite kul och få reda på saker vissa hade ju frågot tröga frågor oså sen skulle vi se på en 2 timmars lång film den var både bra och dålig ah efter filmen sa dom att vi skulle sova men ingen kunde det så vi var vakna och gick runt och pratde och härja oså såklart bara för jag är borta så när jag borstade tänderna gick hela jävla tråden upp ur tandställningen så linda fick hjälpa mig att trä i den tog rätt lång tid sen vid halv 1 la vi oss och då kunde vi inte sova så amanda och jag log och pratade så kom även emil och kalle t oss och pratade lite och när jag väl skulle sova hade jag värsta jävla host attakerna skit jobbigt vare men somnade sen någon gång iallafall. 

Tisdag: Vaknade vid typ halv 8 eller blev väckta då, vi tog på oss kläder och åt frukost och städade och packade ihop sakerna och allt dedär tog någon timme eller så sen vid 10 gick vi till en kyrka tog typ en halv timme eller något men tog massa kort då när vi gick satt i kyrkan i typ någon timme sjukt tråkigt efter det gick vi till donkeen mummmaaa sen kom bussen och hämtade oss och vi åkte hem då kollade vi på ''the lazy song'' men jag somnade och vaknade typ i lkpg, när jag kom hem packade jag upp allt och sen duscha så jävla gött och duscha när man inte gjort det på flera dagar kände mig som en jävla flöt burk ellerrr en flötig pommmes usch usch. 

bilderna är helt oredigerade eftersom min kusin inte kommit och hjälpt mig än får hoppas han gör det snart.
orkar inte ladda upp alla bilder det tar alldeles för lång tid så några bilder kommer lite då och då i inläggen sen ! :)

















































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0