skola,träning osv osv

kom hem från skolan vid typ 4 tog snål skjuts med elaines buss hihi :) 
och jag äger för jag gjorde så vi inte behöver ha något jävla teknik prov imorgon wohoooow :D 
men har spanska prov på torsdag så blir att plugga på det istället..
ska snart drar t energi huset och träna lite alltid gött, jag känner att livet känns så jävla gött just nu vetifan varför men det är 6 eller 7 veckor kvar t jullovet :D och livet är bara helt perfekt eller nästan iallafall ! 
vad ska man blogga om mer då ? ska nog gå ner och hjälpa mamma med boxern sen cyklar jag nog iväg till träningen ! en sak jag inte gillar det är att det är mörkt när man åker till skolan och mörkt när man kommer hem de är ju sjukt :o bloggar mer när jag kommer hem tjooo ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0