skit

det var skit gött att träna i början tills mina jävla vader krampar sönder fan också .. det började första gången när jag cyklade hem ifrån fotbollen då rammlade jag bara ihop med cykeln i diket fyfan läskigt äre fick cykla hem ifrån gymmet med en krampad vad .. får se om det blir någon träning för mig på torsdag vill inte att dt ska bli värre.
har duschat och lite sånt nu ska snart krypa ner i sängen eller ska nog öva lite spanska glosor först uschh jag hatar verkligen skolan fast jag kanske inte ska klaga för det går jävligt bra för mig i skolan, fick A på No grejeen så jävla stolt och jag är verkligen koncentrerad osånt får se vad det leder till. 
kanske bloggar mera innan jag lägger mig får se bli inte arga om jag inte göre ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0