precis haft prov..

haft teknik prov precis och jag kunde inte ett skit fyfan aja hoppas jag iaf blir godkänd. . .
sitter nu i mediateket med underbaraste julia anderssoon , ska ha svenska snart mycket bättre än teknik usch jag hatar verkligen tekniken det suger häst ballle nejvars men aaa det suger de äre ända jag kan säga och jag bryr mig inte om det ändå man kanske inte ska säga så men aja det gör jag inte höhö..
vet inte vad jag ska blogga om :o
känner mig inte precis på humör oså för det jag skrev igår och det var bara hälften av allt..
bloggar väl mer när jag kommer hem eller ikväll ska träna idag med kör på afro och core göttt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0