mormor o morfar

har varit hos mormor o morfar sket i att träna för jag känner mig så jävla hängig och allt sånt.. 
men fikade där och myste , dom bor i skogen så finns ingen teckning det äre värsta med att vara där annarss är det så jävla mysigt. 
längtar som fasen tilll snön och julen nu asså tänk jul stämmningen allt så verkligen så mysigt med alla ljus och ljud o aah ! älskart .. 
usch tycker det är hemskt det som hände i boxholm en pojke 13 år som hängde sig pga att hans familj mobbade hnm och var dumma fyfan för sånt alltså !!!! blir så jävla arg !!!!!
iallafall ska nog gå och lägga mig snart och måste bara säga att jag blir så road av min lillebror han är så jävla skön och kan prata så bra för att inte ens vara 2 år , detta sa han t mig förut.. han tog mammas bh oså kom han fram till mig '' grattis '' så fick jag mammas bh haha stört skön. 

förresten ställ frågor till mig jag tänker inte svara på frågestunden än eftersom dt typ inte är ngra frågot så kom igen nu då ! 

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0