ledsen ..

dagen har varit jobbig på alla sett usch skolan var inte alls bra och dagen hemma var sämre eller vissa saker blev ju bättre men jag fattar verkligen inte vad folk ser som är så kul att mobba folk fattar det inte usch känner mig så himla ensam och ledsen att det ska behöva vara så ! 
jag kanske inte är plank smal men jag är inte heller skit fet okej jag är knubbig och det är sån jag är om ni inte kan ta det gör det inte då men ni behöver inte mobbas för det jag är mig själv hur skulle det se ut om alla var likadana ?
jag vill inte bli kallad hora en hora säljer sig för sex och det gör inte jag jag har en pojkvän som jag varit tsm med i över 1 år om ni är avundsjuka säg det ist för att vara taskiga jag mår inte bra av att bli snackad bakom ryggen bli in knuffad i väggar och sånna saker jag tog upp detta på min bogg nu för att ni ska lära er att jag mer skit SKIT mår jag, jag kanske inte är den tjejen alla vill hänga med jag är ensam går för mig själv jag rår tyvärr inte för det själv..
När man ser någon som är ensam brukar man väl prata med den? man brukar väl fråga om den vill vara med ?
men så blir tyvärr inte jag behandlad synd och ledsamt.. 
jag är emot mobbning men blir själv utsatt för det.
om jag gör ngt fel vill jag att ni ska komma och säga det till mig istället jag vill inte bli spottad och hånad i annsiktet. 
jag kommer inte kunna vara mig själv på ett tag jag känner mig nere och kränkt men alla som ser detta kan ju iallfall försöka.. 

Tack ..

Kommentarer
Postat av: J

Ysch gumman ! Finns alltid om du vill snacka !!

Asso att det finns så omogna människor som inte kan låts en va. Måste ju liksom finnas bättre saker än att mobba någon. Du är inte värd att någon ska göra sådär mot dig. Du är såå mycket bättre än dem. Blir så sjuk ledsen när folk gör såhär !

Finns alltid hjärtat !<3

2011-11-15 @ 08:34:57
URL: http://aanderssonan.blogg.se/
Postat av: j

aww gumman !

Förstår det ! Såhär får dem inte hålla på !!

Älskar dig hjärat, och jag är sjukt glad att jag har dig med ! <3

2011-11-15 @ 10:17:05
URL: http://aanderssonan.blogg.se/
Postat av: elli

Fan va sur jag blir på detta !

vilka 'är det som håller på ? jag blir vansinnig, dom har ju fan inget o tänka med du är fin precis som du är hjärtat. Min bästa vän. Om det är något eller om du vill prata eller träffas så vet du vart jag finns kommer alltid finnas vid din sida, även om vi glidit isär. Skit i dom idioterna som trycker ner dig, visa det inte sträck på dig och visa att du är stolt och om dom håller på mer med dig så frågar du vad fan som är deras problem, och varför i helvete dom klagar på andra när dom själva ser ut som svin ! <3

2011-11-15 @ 11:14:31

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0