home sweeet home !

tjenaaare :D 
glömde berätta förut att vi hade matte prov idag o fyfan av bra det kändes men kommer inte bli bra resultat ändå haha xd, fick reda på spanska provet också hahahahahaha inte det bästa resultatet men iaf godkänd woop woopp :)
drar o tränar vid 5  i think gött gött !

åååh älskar mina vänner måste jag säga dom som finns där o stöttar mig tack så mycket för allt ni har fått mig på lite bättre humör dom senaste dagarna. 

Jag  Julia och Moa älskar scary movie filmerna haha skrattar ihjäl oss när vi berättar om klipp ifrån filmerna detta klippp är ju fan bäst !



Kommentarer
Postat av: Anonym

du härmar ju julias blogg?

hon började skriva woop woop o skrev i sitt senaste inlägg home?

2011-11-17 @ 16:18:41
Postat av: moa

finnns alltid gumman!

våran humor är så sjukt bäst asssså :D <3

2011-11-17 @ 21:15:28
URL: http://moachristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0