Farsdag

började dagen med att gå upp vid halv 10 och dra iväg till konfaan för lite läsning vid kvart i 11 surt men bara att göra det var där till klockan 3 oh fyfan va lång tråkigt det är framförallt o sitta i en jävla kyrka i hundra år.. 
la en blomma på farfars grav också saknar dig !
har typ firat pappa och morfar och ätit tårta och god mat massa nice på det asså ! 
förresten igår hann jag inte blogga något mer för jag bakade 3 olika kakor det blev .. cornflakes kakor, snöbollar och några andra mummssiga kakor stolt faktiskt sen typ kolla jag påå film med familjen oså då blev de inte att jag bloggade.

Min underbara vän Moa fyller år idag också grattiis hoppas du haft en super bra dag! :love:

Oups glömt ta min medicin nu kom jag på så måste nog gå och ta den nu ;o 
haha och förresten längtar super mke t helgen ska t ullared på lördaag och köpa massa crazy saker som teex röd färg mohaha jag ska bli röd hårig och jag längtar ! :D sen på söndag ska jag se svensson svensson på bio med älsklingen min myss ! bloggar mer sen pusss på er !

Kommentarer
Postat av: moa

tack underbara vännen!<3

2011-11-16 @ 22:07:58
URL: http://moachristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0