dålig uppdatering!

ber så hemsk mycket om ursäkt har inte kunnat blogga alls bra i veckaan har haft fullt upp verkligen så mke nu innan jul .. 
men förra lördagen var jag ju i ullared så ni får typ bild sen på vad jag köpte oså i söndags kmr jag int ihåg eller jo då var jag på bio med emil den var la sådär bra .. i måndags och tisdags tränade jag båda dagarna så då hann jag typ inte och i onsdags var det ju tjejkväll o amanda var med mig hem efter skolan , i torsdags var jag och fixade min tandställning och var i lkpg och handlade lite nice ! 
var även på jul show kommer bilder sen,  i fredags var jag en stund med Emil , Gustav , och Axel vi var på frasses en stund sen stack jag hem o då var min babe här trevliiigt
igår var jag med alla syskonen och emils systrar påå byn julskyltning det var kallt o tråkigt haha aja så har jag hjälpt mamma o pappa med tv rummet idag som snart är klart har målat o nu håller pappa på att tapetsera sketa snyggt blire :D ! 
har fan bara varit inne idag o slapppat,gött det med måste jag säga.. 
tagit lite foton över helgen som jag laddar upp snaart. 
hemkunskaps prov på onsdag känner att jag verkligen inte vill göra det haha men det verkar inte så svårt ändå men pallar verkligen inte att skriva alla jävla instuderings frågor aja bara att ta tag i livet o görat .. 

snön får verkligen ta o komma nu längtar t julen o allt känns så jävla mysigt måste jag sägaaaa , 1a advent idag med ju snällla snöö koooom !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0