dag 26 , dag 27 , dag 28 , dag 29 , dag 30


dags och göra klart detta nuu har typ flera sånna på g trorja hmm haha aja har inte lagt upp de sen förrra tisdagen så nu får det bli en för varje dag sen dess..



Onsdag : Dag 26 – Fem av mina parfymer

Torsdag :Dag 27 – I detta ögonblick tänker jag på
vafan menar dom med detta?
haha men aja skiter i den xd

Fredag :Dag 28 – Min favorittid på året
Det är helt klart sommaren jag älskar den verkligen och inte behöva gå i massa kläder och bara bada och sova länge gött äre !

Lördag :Dag 29 – Om jag vann 1 miljon
Oj oj skulle göra väldigt mycket om jag vann en miljon skulle nog först ta med mina käraste på en resa utomlands sen skulle jag nog köpa saker jag verkligen vill ha och det är mycket ! sen skulle jag väl köpa bil och lägenhet oså även fast jag inte är så gammal än men man kan ju spara pengarna :)

Söndag :Dag 30 -  Vad har jag lärt mig den senaste månaden?
Att man ska vara rädd om dom man har o inte bara skita i dom det kan gå skit fort så ligger man där sen och vad gör man då nej precis ingenting ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0