dag 18,dag 19,dag 20,dag 21,dag 22,dag 23

sammaa sak på dettaa..

Dag 18 – Fem bilder från mitt hem
jag har inga bilder nu så får bli det när jag tagit dom orkar inte gå runt och ta kort nu..

Dag 19 – En favoritplats
Mina favorit platser är hemmaa och utlandet och det har jag sagt förut i bloggen.

Dag 20 – Mina rädslor
detta har jag också sagt och det är ju små kryp och mörker osv..

Dag 21 – Fem av mina favoritlåtar

Nattradion- Hasse Andersson 

Get Back- Alexandra Stan

Sexy and I know it- LMFAO

Kapten röd- Ju mer dom spottar , saknade vänner, 1 miljon nollor

Norlia & kkv - När jag går ner

Har många mer men tog bara några från min spotify lista just nu :)

Dag 22 – Fem av mina favorit nagellack

jag använder inte nagellack så mycket och har ingen bild på dom jag använder mest just nu men kan ju berätta dom färger jag använder mest och det är .. svart, rosa , röd , blå, vit/genomskinligt typ dom färger jag använder mest !

Dag 23 – Det här saknar jag

Mycket jag saknar tex tiderna med mina underbara vänner ni vet vilka ni är vill ha tillbaka doom! 
stunderna i utlandet med finaste familjen.
massa massa mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0