Dag 01 - Presentation av mig själv

Jaha okej
jag är en glad tjej som älskar att vara med kompisar och med familjen jag gillar också att ta kort , älskar när det händer nånting annars är jag bara rastlös och kan inte sitta stil och min mun går i tusen :)
Jag är väldigt kort har inte växt nånting på 3 år haha 3 hela år oj oj fast det sägs ju att när man fått sin mens växer man inte mer woops, jag är ändå rätt nöjd med och vara kort men jag är inte alls nöjd med min kropp skulle jag kunna skulle jag vilja fett operera mig. 
jag har astma och troligtvis reumatism, jag tål inte falska personen och dom som inte kan hålla vad dom lovat. 
Jag älskar att busa och göra crazy saker vissa skäms när dom är med mig och dom är inga äkta vänner man ska ta en som man är iallafall jag har 6 syskon och en pojkvän som jag varit tillsammans med i 1 år och 11 dagar.
min allra bästa vän heter veronica bohlin. 
det jag verkligen vill ha just nu är iphone , tillbehör till systemkamran , piercing i naveln , moppee :D
vet inte vad jag ska skriva mer undrar ni något är det väl bara att fråga ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0