17e,18e,19e,20e,21e,22e

eftersom jag inte gjort detta sen i torsdags så får det bli alla dommaa idag då...


Fredaag :17e bilden:
En ovanlig bild.

Lördag:18e bilden: En bild på din fritid.
asså jag gör ju olika saker på min fritid? så får hoppa över denna bilden för vet inte vad jag ska lägga upp för bild..
Söndag:19e bilden: En bild som du är nöjd med.
finns massa andra bilder med men det står ju ''en'' bild ;)

Måndag:20e bilden: En bild på dina närmaste.

Pappa elaine och emil är inte med på bilden men det är dom också ! :)
Tisdag:21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.


Onsdag:22e bilden: En bild på en tid du saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0