teknik -.-

har teknik men sitter vid min dator istället haha xd aja detta suger fyfaan asså man fattar ingenting om vad han snackar om han bablar på o vi bara sitter o gör massa annat braa lektion ! 
aja har fortfarande skit ont i magen får se hur dagen kmr sluta, har så jävla mke o göra nu alltså så måste verkligen ta tag i mitt liv o göra allt som behövs göras innan betygen sätts ..
får se om jag tränar idag vill fan inte bli sjukare nu till jul fan då är mitt liv förstört , förresten snön har kommit nu blir nog ingen grön jul iallafall :D ska ut o fota lite när jag kommer hem ( om jag orkar ) , sov ju hos emil inatt och vi kollade på en skit trög film haha var massa snusk i den så den var ju lite bra ;) men ändå inte hade typ värsta spring i benen för kunde inte ligga stil när vi kollade på den haha tror emil blev lite tjurig ;) 
höhhö bloggar mera sen tjaaao ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0