plugg plugg plugg

tycker det borde förbjudas, orkar inte mer sitter o försöker öva in 104 glosor kan 77 av dom uuh faseen har grammatik att plugga in också hur fan ska detta engelska prov gå ? 
blir inte godkänd iallafall, har skrivit en bokrecention nu och har bara några sidor kvar på den sista boken känns skönt att det rullar på iallafall.
Ta med kamran till skolan imrgn också ska ju ut o foto på son eller det beror ju på om jag ska vara ledig slutet av dagen eftersom vi ska till jkpg aja får se hur det blir det ordnar sig säkert.
ska nog övat klart på glosorna nu osen duscha så jag blir lite freshare kanske ;) 
Fråga olle är ikväll med och jag gillart till tusen haha det programmet äger sönder måste jag säga jag älskar verkligen att prata om snusk taha det är sån jag är ;)

Kommentarer
Postat av: cec- mode&skönhet

sv; tack så mycket! =) hur mår dudå?

2011-12-08 @ 21:55:35
URL: http://nattstad.se/ceckarlssson

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0