KAAN inte sööva ? :o

Jag och min kära pojkvän har typ fullt med energi i oss så vi töntar oss och busar (a) vi borde sova eftersom vi säkert kommer vara uppe jävligt sent på nyår :o 
jag tror iaf vi ska se en film nu och han vill se en skräck film men det vågar inte jag eftersom jag fick en mardröm senast jag såg en skräck film usch kunde inte sova på hela natten sen och har mycket svårare för att sova ensam men han får ju skylla sig själv han kommer inte få åka från mig på evigheter mohahahahaha :D 
gash vad jag längtar tills imorgon fett fuuuun mihi och vill nu veta en sak när klockan slår 12 eller ah när klockan är över 12 alltså den 1 januari så har jag och emil varit tillsammans i hela 15 månadeer tycker jag vi är förtjänta ett grattis (a) 



Kommentarer
Postat av: Emme

Älskar dig gumman

2011-12-31 @ 02:21:56
Postat av: Moa

Grattis till er finisar!

Måste ses snart med hille! <3

2011-12-31 @ 12:17:59
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0