helt oredigerade bilder .



















laddar upp mer foton imrgn orkar inte mer nu ..

Kommentarer
Postat av: cec- mode&skönhet

sv; jaha va kul, hade ingen aning om att det var du haha =D ja det kan nog stämma att jag har träffat han =) <3

2011-12-15 @ 23:40:41
URL: http://nattstad.se/ceckarlssson
Postat av: johanna

Åh Vad söt du är tjejen! Är du blyg av dig? Slår vad om att det inte är dig det är fel på! Det är alla andra som är idioter! När jag var yngre hade jag dåligt självfötroende och var jätte tjock, och var jätte rädd för att bli retad. Därför var jag väldigt elak mot de som var mindre än mig. Något som jag idag ångrar jätte mycket. Har mått dåligt bara för att jag har vart så elak. Så tänk på det, är någon elak mot dig så är det för att de själva mår dåligt! Och när dom blir äldre kommer dom ångra sig!



Många varma kramar johanna!

2011-12-16 @ 02:45:06
URL: http://barbiie.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0