Happy face

Så jävla glad jag är då :) haha satte tejp över min systers ögon och mun så hon rammlade bakåt o har typ inga ögonbryn kvar hahahahahhahaaha :D måste nog akta mig nu :o 
Min kära pojkvän e här o yeeees som jag har längtat nu ska vi lägga oss i våran red bäddade säng och mysa och kolla på julkalendern !
imorgon äre lov och jag gillart starkt, då ska mamma och jag köpa lite julklappar trorja alla julklappar är klara till Emil så nu äre bara syskonen kvar uuh vet ifan vad man ska köpa till dom ? men hittar säkert något bra godis går ju alltid hem ;) 
Godnatt alla söta läsare :love:



Kommentarer
Postat av: Anonym

hhaha, schysst du är mot din syster! xD elaine elle?

2011-12-22 @ 07:45:27

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0