GOOOO JUUUUUL

Åh herregud vikken dag köpte paket till mamma och nu äntligen är jag klar med paketen till emil fast denna dagen har inte varit speciellt lyckad jag brännde mig på handen så nu har jag en bränn skada på min hand guu så gött det känns såhär dagen innan jul ..
Har iaf kollat på uppesittarkvällen och spelat binolotto myspys har klätt granen och fixat med allt så nu är allt klart inför imorgon nu ska jag snart lägga mig så de kan bli morgon snart och då ska man först duscha o fixa sig sen blire dra iväg till kyrkan ( om jag inte måste till vårdcentralen med handen ) sen kommer farmor oså ska vi äta sen kalle anka och sedan kommer kära tomten :D yippiee kommer säkert inte blogga speciellt mycket imorgon men kanske något litet inlägg ? ;) 

Höhö godnatt och god jul på er allaaaa :love:


fiin bild på handen och har tyvärr ingen bild på granen än men det kommer imorgon ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0