fridaay unnttzz

hemma nu efter en chill dag i skolan woooop woop :D , ska kanske träffa julia o kalle sen som sagt va o emil bebis ska med också blir nog en riktigt riktigt bra kväll hoppas jag iallafall är så fruktansvärt sugen på pizza så kanske blir de ikväll ? vem vet ? :p kameran kanske följer med ut ikväll skit kul att ta kort på massa olika skit älskar att fota så fåår se vad som händer och isf kommer bilderna imrgn eller ngt ?
imrgn ska pappa på kryssning så blir vara hemma hos mamma o mysa och på söndag tar jag nog med mig gunnar och kollar på julia och moa i stallet på någon show ? blir nog skit kul full bokad helg ser det ut o vara så får se hur mycket jag kommer blogga ? , och det är ju såhär att jag så gärna vill ha en iphone o det kmr jag få i januari o då kommer jag kunna bloggaa i den så jag kommer blogga massa då ! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0