Fredaag

Förlåt för att jag inte bloggade igår innan jag la mig men orkade inte eftersom jag städade rummet och pluggade så jag kände att mitt liv typ rasar samman snart haha nejvars , men idag hade vi engelska prov o det gick åt helvete fyfasen säger jag bara .. , slutade vid 12 ungefär så åkte vi till jkpg och där köpte vi en ny soffa skit chill o skön är den fast fick inte hem hela så mamma och pappa måste åka hem imrgn tidigt på morgonen så jag måste vara barnvakt åt bebis myys , efter det åkte vi och köpte skor och jag köpte ett par skit snygga :D kommer bild sen eller något efter det åkte vi till ikea och handlade massa skit där sen till ica maxi o handla så kom hem för ett tag sen o har kollat på idol och väntar på att det ska börja igen AMANDA FONDELL ska ju lätt vinna vafan ! 
imrgn som sagt ska jag ju vara barnvakt på morgonen sedan kanske jag drar på jubeliumsmatchen eller hur det stavas ? haha vill verkligen dit men fyfan va illa om det blir snö storm elller om det regnar sjukt tråkigt vore det men vill verkligen kolla påt och isf blire att kolla med mina kära kusiner victor och annalisa :) :love:
haha herregud vilket onödigt långt inlägg men det får ni stå ut med ! :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha pusha tuttarna lite till i din bombshell din lilla tjocka fjortis! :D

2011-12-10 @ 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0