Dålig uppdatering ..

Förlåt men har haft så mycket att göra nu under jul helgen och allt oså har jag gjort massa annat nu på lovet än att sitta vid datorn,men kan berätta lite om vad jag gjort dom senaste dagarna :)

Juldagen (söndag): min morbror och hans tjej och mina kusiner var hos oss och åt lite julmat och göttiga grejer riktigt kul hade vi tog även några bilder som jag kommer ladda upp sen eller något ? Vi fick även just dance 3 i julklapp så vi dansade det mesta delen av dagen ;)
Annandagjul (måndag): gick upp vid ungefär 11 så fixade jag och Emil oss sen stack vi till lkpg med Emils pappa, Olle och Kalle där var vi först på Elgiganten sen åkte vi och körde go-kart. Skit kul var det och det var ju första gången för mig så var skit nervös innan (a) efter det åkte vi till donken och åt sen åkte vi och köpte raketer och sen till ikano huset där Kalle skulle köpa något spel sen hem och då myste barre jag och Emil hemma hos honom :)
Tisdag: kusin och moster kom hit och var här nästan hela dagen annars trorja vi bara chilla :)

Idag vaknade Emil och jag klockan 3 ooh jobbigt och vakna så sent vi har bara tagit de lungt och kollat på tv typ hela dagen. Bloggar mer sen kanske ;) bild på granen sålänge inte den bästa eftersom jag tog bilden nu lite snabbt med Emils mobil :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0