9 dagar kvar till julafton ..

Förlåt för jag har bloggat dåligt men igår var jag på familjekväll tog lite bilder som kommer upp ikväll kanske ? om jag inte ska plugga på matte provet som är tills imrgn :o idag hade vi innebandyturnering det gick sämst vi kom sist av 8orna men vi spelade bäst ändå :) sista jobbiga dagen imrgn då så jäkla gött att detta snart är över liksom min hjärna har redan tagit jullov varför ska man behöva hålla på och göra masssa prov när betygen redan är satta ? hah förstår mig inte på de .. på måndag är det volleyboll och dt kommer äga sönder vi ska vinna hela skiten och vi kommer vara bäst utklädda ;) 
jag bloggar mer sen när jag lagt in bilderna och det !

Kommentarer
Postat av: cec- mode&skönhet

sv; de har jag gjort! var bor du nånstans? =) <3

2011-12-15 @ 22:01:13
URL: http://nattstad.se/ceckarlssson

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0