2a Advent

säger bara shit vad tiden går fort .. helt sjukt ju, helgen har varit mysig blev inga bilder igår men gjorde inte så mycket myste vid tvn oså idag har det varit storbak med mamma har gjort kola,knäck och pepparkakor mumms :D lagade maten också favorit maten köttgrytaa blev riktigt gött , nu ligger jag i sängen o väntar på att far ska komma hem se om han har med sig ngt hem till oss (a) usch vill inte att helgen ska  vara slut redan har fullt upp i veckan ska träna varje dag sen har jag engelska prov på fredag som jag ska plugga gärnet på sen även matte repitition som ska göras o kartförhör och massa annat skit usch usch aja ska inte klaga egentligen det är ju bara två veckor som är jobbiga nu i skolan sista veckan slutar vi ju på torsdagen och har ju julshow och volleyboll och sånt då .. förresten gör skit rolig sak på so:n jag o julia ska ut o fota på torsdag i skolan med våra kamror typ fota ödet ifrån hur det såg ut förr och nu skit kul faktiskt då kan man ju ta lite andra bilder också o snacka lite skit mke roligare än att sitta i skolan o ruttna ..
onödigt långgt inlägg men det behövdes ;) bloggar mer sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0