21 december och jag gillart.

Slutade en och en halv timme tidigare idag wohoo chill dag idag spelade lite spel och kollade på jul show och kollade när 9orna mötte lärarna på volleyboll tog lite bilder idag igen orkar inte lägga upp dom nu för jag ska städa oså nu.
Var med Sabine lite i skolan idag och herregud vad den bruden betyder myckket för mig kom jag på , vi umgicks mycket förr men nu har vi typ haft ett uppehåll eller vad man ska säga ? 
Men nu fan ska hon och jag börja leka igen :D hennes blogg hittar ni HÄR.

Var typ allt jag hade och säga för denna gången men jag ska icke träna i kväll så jag bloggar istället då pusss.


Bild på sabine fiiis :)



Kommentarer
Postat av: Sabine

du betyder sjukt mke för mig o vi måste verkligen börja va igen, massor!! älskar dig <3

2011-12-22 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0