19 december

Kollar på trolltider med Ella mysigt och sjukt bra är det måste jag säga ! Förresten skit chillig dag i skolan inte en ända lektion först på morgonen dömde vi volleyboll åt 7orna kul men ändå inte det är iaf bättre än att ha lektion ! Vid 12 körde vi volleyboll kul kul vare gick mindre bra men vi var ändå duktiga :) och vi var absolut bäst utklädda ;) kommer bilder imorgon när jag är hemma är ju hos Emil nu ! Han har precis spelat klart så vi ska nog gå och duscha osen mysa framför en film eller något .


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej. Just nu kan man vinna en onepiece i min blogg, om du vill delta! :) Förlåt om jag har kommenterat innan.

2011-12-19 @ 23:13:27
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0